مشاور رسانه‌ای تیم مذاکره کننده هسته‌ای ایران در پاسخ به مقاله تهدیدآمیز یک رسانه صهیونیستی تاکید کرد که در صورت وقوع هر گونه حمله به ایران، هزاران پهپاد و موشک زیرساخت‌های رژیم‌های متجاوز را هدف قرار خواهد داد.

محمد مرندی مشاور تیم مذاکره کننده

به گزارش همشهری‌آنلاین، محمد مرندی، کارشناس و مشاور رسانه‌ای تیم مذاکره کننده هسته‌ای ایران در پیامی در صفحه توئیتر خود به مقاله اخیر روزنامه صهیونیستی تایمز آو اسرائیل پاسخ داد که در آن نوشته شده بود، جنگنده‌های  F-۳۵ اسرائیلی با هدف نمایش قدرت به ایران بمب‌افکن‌های آمریکایی را هنگام پرواز در آسمان سرزمین‌های اشغالی اسکورت کرده‌اند.

مرندی در توئیت خود نوشت: هیچ کس چنین تهدیداتی را جدی نمی‌گیرد. اگر حمله‌ای علیه ایران انجام شود، هزاران پهپاد و موشک ایرانی زیرساخت‌های کلیدی رژیم‌هایی را که میزبان نیروهای متعلق به رژیم آمریکا هستند یا به نیروهای متخاصم اجازه می‌دهند از حریم هوایی آنها استفاده کنند، در هم خواهد شکست.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: ایالات متحده و اتحادیه اروپا برای گرم نگه داشتن (خود) جنگل‌ها را خواهند سوزاند.

روزنامه تایمز آو اسرائیل روز پنج‌شنبه در این مقاله نوشته بود که بمب‌افکن‌های B-۵۲ آمریکایی هنگام بازگشت از خلیج فارس، زمانی که بر فراز سرزمین‌های اشغالی در حال پرواز بودند توسط جنگنده‌های اسرائیلی اسکورت شدند که بنابر اعلام وزارت جنگ رژیم صهیونیستی این اقدام در راستای افزایش همکاری نظامی میان آمریکا و اسرائیل صورت گرفته است.

کد خبر 719382
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 11
  • نظرات در صف انتشار: 15
  • نظرات غیرقابل انتشار: 16
  • ناشناس IR ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۱
    63 20
    برادر من... مگر قرار نبود # زمستان - سخت !!! باعث غارنشینی اروپاییها بشه و بیان بهتون التماس کنن باهاشون مذاکره کنی ؟؟ البته یکمقدار مشکوک میزنی شما .. از کجا معلوم این حرفهای شما خواسته غربیها نباشه . چون آمریکاییها از خداشون بود که با نفت و گاز مایع حاصل از استخراج شیل . ارپا را قبضه کنن . که کردن ... اینجور کارها توش نون داره ... نون ...
  • احمد۸۲۵ IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۱
    30 37
    پهبادی نخواهد بود
  • رحیم IR ۱۴:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۱
    43 42
    از سرمایی که در اروپا بکرات می گفتید چه خبر ؟؟ کی قراره مردم اروپا از شدت سرما یخ بزنند و بیان برا التماس؟؟؟؟ .پخته تر صحبت کنید جانم مگه نمیدونید نظرات و صحبت های شما نکته به نکته تحلیل و محک می خورد!!!!
    • ناشناس IR ۱۸:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۱
      14 8
      خدا کنه از شدت پختگی و شوری تبدیل به ته دیگ سوخته نمک سوز نشده باشیم
  • محمدرضاعباسی IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۱
    25 19
    در جنگ های کنونی عملکرد جنگنده ها کاملا مشهود است که به عنوان مثال در جنگ روسیه و اوکراین دیده میشود که این انواع موشک ها و پهپادها هستند که نتیجه جنگ را تعیین می کنند.هر چند در حال حاضر ایران هم تولید کننده جنگنده بمب افکن مافوق صوت می باشد.
  • IR ۱۸:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۱
    24 4
    این مسوول برنامه هسته ای هستش یا کارشناس نظامی و سیاسی و اقتصادی و....اول تو کاری که بهت محول شده موفقیت کسب کن بعد برو سراغ سایر حوزه ها
  • نیما IR ۱۸:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۱
    35 14
    برادر من با هیچی ابر قدرت ها رو تهدید به چی میکنید اگر شما پهپاد داری غربی ها ندارن ،،شما موشک داری غربی ها ندارن دارن و خیلی پیشرفته و تهاجمی تر دارن خوبه انسان واقع بین باشه تصلیحات ایران کجا غری کجا
    • ماندانا IR ۱۸:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۱
      5 4
      تسلیحات
    • IR ۱۹:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۱
      7 23
      حتی غربی ها از خواب خوش برتری بی چون و چرای نظامی بیدار شده اند شما هنوز خواب هسنید ؟!یعنی آمریکا و اسرائیل از شدت ترحم و انسان دوستی است که به حکومتی که ازش وحشت دارند ، حمله نطامی هرچند محدود نکرده اند ؟!
  • شاهرخ IR ۲۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۱
    7 35
    باسلام. جناب مرندی گل کاشتی داداش با این توئیتی که به این اراجیف اسزائیل و امریکایی زدی زنده و پاینده باشی انشالله.
  • شیراندامی US ۲۰:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۱
    27 8
    آقای. هرندی شما اطمینان دارید حال شما خوبه ؟ پس بنده که ساکن آمریکا هستم حتما برای گرم کردن خود دارم از چوپ جنگلی استفاده می کنم ؟چرا نمی روید عقل خود صرف کارهایی که بلد هستید نمی کنید حرفی نزنیدحتی.بچه های شما نیز. به شما بخندند